Garantija

 

Garantijas noteikumi

Garantija iekārtām stājas spēkā no to iegādes dienas un ir spēkā divdesmit četrus (24) mēnešus privātpersonām un divpadsmit (12) mēnešus juridiskām personām, ja vien līgumā nav noteikts citādi. Garantijas saistības tiek nodrošinātas saskaņā ar Latvijas Republikas spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem, tostarp Patērētāju tiesību aizsardzības likumu un Ministru kabineta noteikumiem Nr. 631 “Noteikumi par preču un pakalpojumu atbilstību līguma noteikumiem”.

Garantija ir spēkā, ja iekārta ir uzstādīta un ekspluatēta atbilstoši ražotāja tehniskajām prasībām, lietota paredzētajos apstākļos, ievērojot drošības un apkopes noteikumus, un ja uzstādīšanu ir veicis sertificēts speciālists, kas atbilst Latvijas būvnormatīvu un profesionālās kvalifikācijas prasībām.

Ja pasūtītājs iekārtu ir uzstādījis patstāvīgi, garantija ir spēkā tikai tad, ja pasūtītājs var uzrādīt rēķinu vai citu apliecinošu dokumentu, kas pierāda, ka uzstādīšanu ir veicis sertificēts montieris ar derīgiem sertifikātiem, kas reģistrēti Būvniecības informācijas sistēmā (BIS), kā arī — ja uzstādīšanā ir veikti elektrības pieslēgumi — sertificēts elektriķis, un gadījumos, kad tiek veikti darbi ar aukstumaģentiem, aukstumtehniķis vai uzņēmums ar Valsts vides dienesta izsniegtu licenci darbam ar fluorētajiem ogļūdeņražiem (F-gāzēm). Ja šādi dokumenti netiek iesniegti, SIA “Ipars” nav pienākuma piemērot garantiju, jo nav iespējams objektīvi apstiprināt atbilstību normatīvajiem drošības un kvalitātes standartiem.

Garantija nav piemērojama gadījumos, kad bojājumi radušies mehānisku vai elektrisku traucējumu, neatbilstošas uzstādīšanas vai apkalpes rezultātā, kā arī ārēju faktoru ietekmē, tostarp sprieguma svārstību, mitruma, sala vai citu nelabvēlīgu apstākļu dēļ. Garantija tiek anulēta arī gadījumos, ja iekārtai ir veikti patvaļīgi konstrukcijas vai sistēmas pārveidojumi, kas nav saskaņoti ar ražotāju vai izpildītāju.

Garantija sniegtajiem pakalpojumiem, tostarp montāžai, uzstādīšanai vai diagnostikai, stājas spēkā no brīža, kad pakalpojums ir pilnībā izpildīts un klients to ir apstiprinājis kā saņemtu. Pakalpojumu garantijas termiņš ir divdesmit četri (24) mēneši no izpildes dienas, un tā attiecas uz paveiktā darba kvalitāti, atbilstību normatīvajiem aktiem un tehniskajiem standartiem. Garantija neattiecas uz bojājumiem, kas radušies klienta vai trešo personu darbības rezultātā, neatbilstošos ekspluatācijas apstākļos vai pēc nelicencētu remontdarbu veikšanas.

SIA “Ipars” darbība ir apdrošināta ar civiltiesiskās atbildības apdrošināšanu ar segumu līdz 500 000 EUR apmērā, kas nodrošina aizsardzību pret iespējamiem zaudējumiem, kas var rasties uzņēmuma darbības vai sniegto pakalpojumu rezultātā, un kalpo kā papildu drošības garantija mūsu klientiem.

Garantijas gadījumā klients tiek aicināts sazināties ar SIA “Ipars” pa tālruni vai e-pastu, norādot iekārtas vai pakalpojuma iegādes datumu, rēķina vai pavadzīmes numuru, kā arī defekta aprakstu un apstākļus, kādos tas konstatēts. Lai paātrinātu izvērtējuma procesu, vēlams pievienot foto vai video materiālus. Garantijas pieteikumi tiek izskatīti piecu (5) darba dienu laikā no to saņemšanas dienas, un nepieciešamības gadījumā uzņēmums var pieprasīt papildu informāciju vai defekta precizējošus datus. Katrs garantijas gadījums tiek izvērtēts individuāli, un lēmumi tiek pieņemti saskaņā ar Latvijas Republikas tiesību aktiem, ražotāja garantijas noteikumiem